Guna Biolifting

Bőrfiatalítás, arcfeszesítés természetesen
Friss, üde, feszes bőr egyszerűen és biztonságosan Guna Biolifting kezeléssel!

Fiatalság, mesterkéltség nélkül

A dinamizált hatóanyagú Guna Biolifting kezelések ötvözik a legmodernebb technikát a természetes megoldásokkal, gyors és látványos változást eredményeznek. A bőr akár éveket fiatalodhat, az arc kisimul, selymesebbé, feszesebbé válik, ugyanakkor nyoma sincs más ránctalanító eljárások mesterkéltségének. A kezelés nagy előnye, hogy kizárólag a kezelt ráncnál fejti ki hatását, hanem az arc egész területén indít el egyfajta szöveti megújulást.
Mivel nem tartalmaz feltöltő anyagot, a kezelés nem jelent olyan mértékű külső beavatkozást a szervezetbe, mint például a botox. A GUNA Biolifting során csak természetes hatóanyagú készítményeket alkalmazunk, amelyek nem „feltöltik” a ráncokat, jóval inkább egy lassabb, fokozatosabb és folyamatos anyagcsere javulást eredményeznek. Így elkerülhető a ”lárvaarc” hatás.

Látványos eredmény, mellékhatások nélkül

A kezelést a szakképzett esztétikai bőrgyógyász ún. mikrotűvel (4 vagy 13 mm), dermarollerrel, a Guna Inc. saját szabadalmaztatású tű nélküli technikájával a gunaphoresis-szel vagy egyéb tű nélküli kezelésekkel végzi. Ez gyakorlatilag fájdalommal nem, inkább csak enyhe feszítő érzéssel járhat.
Az eredmény viszont – a kezelt terület állapotától függően – akár már az első kezelés után látszik, de a tartós hatás eléréséhez általában 4-10 alkalom szükséges. A kezeléseket hetente, kéthetente érdemes beiktatni. Egy ilyen kúra után a páciensek akár egy évtizedet is letagadhatnak a korukból.
A Guna Biolifting óriási előnye, hogy mellékhatásai nem ismertek, gyakorlatilag bárkinél alkalmazható!